Naaktkalender ‘Calendar Girls’ brengt al 16.684 euro op voor Stichting tegen Kanker

De naaktkalender die de cast van het theaterstuk ‘Calendar Girls’ maakte, heeft tot nu toe al 16.684 euro opgebracht voor Stichting tegen Kanker. Onder meer actrices Ann Van den Broeck (meter van Stichting tegen Kanker en Levensloop Deinze), Sandrine André, Veerle Malsschaert, Katja Retsin (meter van Levensloop Deinze), Katrien De Decker, Greet Rouffaer en Mieke Bouve gingen uit de kleren.

Ann Van den Broeck, onze meter, overhandigde na afloop van de laatste voorstelling een eerste cheque aan Patricia Lanssiers, algemeen directeur van Stichting tegen Kanker en Sandra Plasschaert, persverantwoordelijke. “Ik ben iedereen dankbaar die een kalender kocht. Deze som zal integraal gebruikt worden voor verder onderzoek naar de bestrijding van kanker.”, sprak Ann Van den Broeck tot het publiek. Algemeen directeur van Stichting tegen Kanker, Patricia Lanssiers is erg blij met dit bedrag. “Wat een bedrag… Stichting tegen Kanker dankt Ann Van den Broeck en de hele cast voor dit prachtige initiatief. En ook Backstage Producties en Theater Elckerlyc! De fondsen zullen worden ingezet voor baanbrekend kankeronderzoek, preventiecampagnes en ondersteuning van mensen met kanker en hun omgeving!”.

calendar girls