Meer weten over onze straatwervers

Maak kennis met onze ambassadeurs

Misschien heb je ze al eens aan je deur gehad? Door bij je thuis langs te komen, laten onze ambassadeurs je kennismaken met Stichting tegen Kanker en moedigen ze je aan om levensbelangrijk kankeronderzoek te steunen met een maandelijkse bijdrage.

Porte à porte

Maandelijkse schenkers zijn een van de belangrijkste actoren om de financiering van kankeronderzoek op lange termijn te garanderen. Daardoor kan er steeds meer vooruitgang geboekt worden in onderzoek en behandeling. Op die manier slagen we er samen in om meer levens te redden.

Wie zijn onze ambassadeurs en hoe herken je ze?

Onze ambassadeurs zijn allemaal studenten met een contract. Je herkent ze gemakkelijk: ze dragen, afhankelijk van het weer, een witte jas of een polo met het logo van de Stichting tegen Kanker. Ze hebben ook een badge, eveneens in de kleuren van Stichting tegen Kanker.

Wat houdt hun job in?

Porte à porte 3

Vooraleer de studenten op pad gaan, worden ze opgeleid tot echte ambassadeurs van Stichting tegen Kanker. Ze krijgen een specifieke opleiding om onze missies juist te kunnen overbrengen. Wanneer ze bij jou aan de deur komen, geven ze uitleg over de missies en het belang van kankeronderzoek en vragen ze of jij ook Stichting tegen Kanker wenst te steunen met een maandelijkse bijdrage. Wist je dat bijna al onze projecten gefinancierd worden door jullie generositeit?

Goed om te weten

Vraag je je af of de persoon echt Stichting tegen Kanker vertegenwoordigt?

• Je kunt ze gemakkelijk herkennen aan hun kleding en badge van Stichting tegen Kanker.
  • Ze kunnen in geen geval contant geld aannemen.
  • Werving gebeurt alleen via een tablet en in de vorm van een automatische incasso.

Stichting tegen Kanker is lid van de Vereniging voor Ethiek in de Fondsenwerving en heeft een handvest ondertekent om een hoge kwaliteitsnorm te garanderen in haar relaties met het publiek en de donateurs in het bijzonder.

Meer weten?

Heb je vragen? Aarzel niet om rechtstreeks contact op te nemen met Stichting tegen Kanker op +32 (0)2 733 68 68 of per e-mail: donateurs@stichtingtegenkanker.be.

Wil je kankeronderzoek steunen met een maandelijkse gift? Dat kan hier!